registreren van een *.dll in XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

wegje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2001
Het probleem:

In Windows98 zitten standaard filters voor Metacreations t.b.v. (email-scripts). In XP zijn die echter niet aanwezig. Er bestaat echter een mogelijkheid om de niet aanwezige *.dll's te downloaden en te registreren in XP (regsvr32 dxtmsft3.dll).

Ik heb diverse registraties wel eens eerder toegepast maar nu krijg ik een melding dat de "bibliotheek" niet wil registreren.
Ik krijg de melding "het in het geheugen laden van de bibliotheek (dxtmsft3.dll) is mislukt. Ongeldige toegang tot geheugen".

Ik heb al geprobeerd om verborgen bestanden zichtbaar te maken omdat ik dacht dat het daar misschien aan kon liggen maar dat was ook geen oplossing.

Wie zou mij kunnen helpen?

Jenny

Zet je het bestand wel in de juiste map?

Eerst het bestand in de map 'C:\WINDOWS\SYSTEM32' zetten voor WinXP, daarna de registratie uitvoeren.

Hier een site met uitleg.

Laatst bewerkt:
Testje

Dank voor je antwoord, ik heb al eerder registraties uitgevoerd en weet dat deze in system32 horen.

Is er nu niemand die weet hoe dit opgelost zou kunnen worden????

Jenny

Ik heb het volgende gevonden:

Een mogelijkheid in XP om beschadigde, ontbrekende of abuis verwijderde
.dll bestanden te repareren is: sfc /scannow in Uitvoeren (Run)
te typen.

Hier staat het bericht.

Testje

Het bericht waar naar verwezen is niet de oplossing. Ik ben dus nog steeds opzoek naar een oplossing en kan het maar niet vinden. Ik had ook al in nieuwsgroepen gezocht.

Bedankt voor je moeite

gr
jenny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan