Registry errors

Status
Niet open voor verdere reacties.

ztyve

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2004
Veel diverse "missing files in registry" oa dll-bestanden.
CRTDLL foutmelding bij opstarten, kan geen verbinding maken met "linken" en ook niet windows en anderen updaten. Het repareren in het register is voor een ervaren pc-gebruiker.
Dus denk ik misschien makkelijk om over de huidige w98se besturing, opnieuw installeren.
Is dat een oplossing, zonder enige geinstalleerde soft/hardware problemen ? :(
HELP.

Welkom op Helpmij !

Je kunt Windows installeren met behoud van alle drivers en programma's (hij hersteld alleen wat beschadigd is).

Het opstartprobleem CRTDLL.DLL fout melding is opgelost, maar de overige problemen heb ik nog steeds.
Krijg dus geen verbinding met klikken op "linken".
Klik op een link verschijnt een leeg (wit) scherm Microsoft IE die bezig is te openen.
(blijft leeg, blijft bezig met openen)

Het probleem ligt bij mijn IE 6.0 volgens Helpmij Forum- internet. Diverse oplossingen geprobeerd, opnieuw installeren IE en diverese dll's, maar nog niet verholpen.
:(

Geplaatst door ztyve
Het probleem ligt bij mijn IE 6.0 volgens Helpmij Forum- internet. Diverse oplossingen geprobeerd, opnieuw installeren IE en diverese dll's, maar nog niet verholpen.
:(

Wat je nog meer zou kunnen doen:
1. start/instelllingen/configuratiescherm/software/ en dan Internet Explorer aanklikken. Klik verwijderen, je krijgt nu een keuze scherm, kies herstellen.
2. Laat regclean eens lopen
3. Als je die hebt of anders download, Registry Mechanic, deze de registers laten controleren. Heel goed programma!

Sorry, voor een late reaktie.
Mijn pc ging steeds wat minder doen.
Ik ook, word er gek van.
Met gratis scan van Registry Mechanic, 191 errors gevonden. Voor herstel van de bestanden moet er betaald worden!
Is er een gratis register reparatie programma te downloaden?

>>>Is er een gratis register reparatie programma te downloaden?<<<<

Ik weet er geen. Maar het resultaat met RM zal je verbluffen.

Na elke installatie en verwijdering van een programma blijven er links bestaan die je systeem ernstig verstoren.

Dat is de reden dat ik een systeem gebruik voor communicatie en zo weinig mogelijk mee experimenteer en een tweede systeem waarop ik alle nieuwe snufjes uittest. Na elke verwijderiing blijven er minstens 3 tot 5 links bestaan die geen nut meer hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan