registry mechanic

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Ik heb registry mechanic geinstalleerd en daar een aantal high risk fouten mee onschadelijk gemaakt. Nu wil ik de iverige gevonden fouten handmatig aanpakken.
Vraag: Moet ik alleen de waardegegevns of ook de waardenaam verwijderen als er staat:"set to delete"

trick zei:
Moet ik alleen de waardegegevns of ook de waardenaam verwijderen als er staat:"set to delete"
Tja, dat hangt er maar net vanaf wat het probleem is. Soms moet misschien een complete sleutel verwijderd worden, soms alleen de waarde van een sleutel, en soms moet wellicht de waarde niet verwijderd maar gewijzigd worden. Als je hier geen verstand van hebt, lijkt het me bijzonder onverstandig het register handmatig te gaan editten. ;)

waardenaam

Dat snap ik maar ik wil er juist iets van leren. Ik heb het dan ook op een oefenpc uitgeprobeerd. Voorbeeld In mijn documenten staat een overbodige regel volgens registry mechanic in de category medium risk, ik geloof dat ook, gezien de naam. Moet ik dan dubbelklik en alleen de inhoud verwijderen? Kijk als dat zeker geen kwaad kan laat ik het daarbij. Ik zal het trouwens eens proberen en daarna weer scannen, kijken of hij als medium risk terug komt.

PS Sorry deze vraag per abuis 2x geplaatst.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan