REGISTRY_ERROR Windows Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cilgin TurQ

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2008
Berichten
7
Hallo..

Ik heb al een aantal dagen problemen met mijn pc.
tijdens het starten is er nog niks aan de hand, je ziet gewoon windows xp logo met laadbalkje daar onder, maar hij gaat daarna uit, en dan weer aan, en gaat de heletijd maar door en door.

Wat ik vervolgens heb geprobeerd, is Windows xp in veilige modus opstarten, ook geen succes, hij blijft maar opnieuw opstarten

Maargoed, ik heb dus geprobeerd om Windows Xp opnieuw te installeren om dit probleem te verwerken:
Dus ik heb Windows Xp Cd geplaats -> Op enter gedrukt -> Gewacht op blauwe scherm met menu -> Vervolgens op * Druk op ENTER als u Windows Xp nu wilt instaleren * gedrukt -> Bij de gebruiksrechtovereenkomst op f8 gedrukt zodat ik verder kon... en daar komt die error

* Blauwe scherm met het volgende *

* Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te verkomen *

REGISTRY_ERROR

etc etc.

*** STOP: 0x00000051 (0x00000003, 0x00000001, 0x00003000, 0xE11FB030)

Dus ik heb geen mogelijkheid om Windows normaal optestarten, net als in veilige modus..
+ Ik kan windows niet formateren..

Wie o Wie helpt my met mijn probleem? *knip*

Alvast bedankt
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je die installatie gestart vanuit de veilige modus??
 
Heb je die installatie gestart vanuit de veilige modus??

Ik kan niet verder komen in de veilige modus, dus wanneer ik op veilige modus druk, word de beeld zwart met een knipperende ( _ ) teken linksboven, na enkele tellen start de pc zich weer opnieuw op.. zonder enige vordering...
 

Hier kom ik nog steeds nergens mee..

Zoals diegene ook zegt..

* als ik die recovery console wil selecteren ( in mijn geval is dat dus 1.c:\windows)
krijg dus niet de recovery console, maar... terug het blauwe scherm. *

Ik heb het zelfde.. als ik wil repareren.. en c:\windows tik.. kom ik weer terecht bij het blauwe schermpje..
 
En gewoonj opstarten dan vanaf de Windows cd, dat zou geen problemen mogen geven
 
En gewoonj opstarten dan vanaf de Windows cd, dat zou geen problemen mogen geven

Ik heb al duidelijk gemaakt dat ik niet gewoon kan opstarten, ik kan wel via de Windows cd opstarten, maar ik kom niet verder dan de voorwaarde accepteren... Wanneer ik bij het opnieuw instaleren van Windows xp de voorwaarde accepteer.. Komt dat blauwe scherm weer..
 
Opstarten met een bootdiskette (DOS/Win98 -> www.bootdisk.com) en chkdsk (checkdisk) uitvoeren zal je ongetwijfeld enige vorm van informatie kunnen geven.
 
Nader uitleg over Memtest86 beschikbaar?
En geen programma van fabrikant bij de Pc..


ISO images suitable for creating a bootable Memtest86 CD-ROM
Download - Memtest86 v3.3 ISO image (zip)
Download - Memtest86 v3.3 ISO image (gzip)

Download 1 van bovenstaande bestanden daarna uitpakken en zet 1 van deze images op cdrom en start daar je pc mee op en voer dan memtest86 uit.
Je geheugen wordt hiermee gecontroleerd op fouten.

En wat betreft het test programma voor je harddisk kun je downloaden op de site van de harddisk fabrikant.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan