registryfix

Status
Niet open voor verdere reacties.

gstar1

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2007
op het moment heb ik veel problemen bij het opstarten van mijn pc en na wat zelf op het internet gezocht te hebben ben ik bij REGISTRYFIX gekomen nu wou ik mij dit programma aanschaffen maar in de pc-winkel raade ze mij dit af,nu zou ik graag weten of iemand van jullie ervaring heeft met dit progamma en of het goed of slecht was.
dank bij voorbaat;

Je kan beter de aard van het probleem opzoeken i.p.v een registertool te gebruiken.Als je niet wet wat je doet maak je alleen maar mee kapot. Wellicht kan je ons uitleggen wat er dan fout gaat met opstarten.

Je kan beter de aard van het probleem opzoeken i.p.v een registertool te gebruiken.Als je niet wet wat je doet maak je alleen maar mee kapot. Wellicht kan je ons uitleggen wat er dan fout gaat met opstarten.

Geheel mee eens. En daarnaast zijn er zat van dat soort programma's die gratis zijn!

alvast bedankt voor het advies van jullie beide !:thumb:

het probleem is dat wanneer ik de pc opstart hij na dat alles op het bureaublad staat dit er gewoon terug afhaalt zodat ik niets meer kan doen de achtergrond blijft wel staan ook geeft hij soms de foutmelding dat hij het geheugen niet kan lezen en een DEP-melding en een fout in de explorer.dus je ziet problemen genoeg met mijn pc na een scan met een trial versie van registryfix gaf hij zeven opstart problemen. ik ben momenteel ten einde raad aangezien ze me aanraden alles eraf te gooien en opnieuw te installeren :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan