Regsiterfix

Status
Niet open voor verdere reacties.

rodajc

Banned
Lid geworden
16 aug 2004
Hallo mensen, heb vanmorgen het prgramma geinstaleerd dat heet (regsiterfix) en heb 1 x geprobeerd en ook ermee de fouten eruit gehaald maar nu wilde ik het weer proberen en hij scnt en zoekt fouten maar nu kan ik ze niet raparene nu vraagt hij eerst om te registeren iemand ervaring mee.

groeten Roda

dankjewel, maar esy cleaner hoef ik al niet heb ik gehad en als ik die gebruik kan ik dus gaan formateren want dat werkt namelijk helmaal niks meer

Dan zou ik toch eens CCleaner uitproberen. Je krijgt de optie om de Nederlandse versie te downloaden.
Ik heb Easycleaner, Regcleaner en CCleaner uitgeprobeerd en vond CCleaner het meest gebruikersvriendelijk.

Maar ook dan: gebruik het verstandig, dus lees de read-me, de FAQ's en de Help, stel je opties/gereedschap goed in en maak altijd een backup in een speciaal daarvoor gemaakte map als je je register gaat opruimen.
Neem daar even de tijd voor en je zult geen problemen krijgen.

ALs je deze moeite niet wilt nemen, kan je beter helemaal niet in je register gaan rommelen, met wat voor cleaner dan ook.

Heb alleen problemen als ik de optie dubbele bestandene gebruik dan werkt niks meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan