regsrv32.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

irobis

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2004
Berichten
66
Graag wat hulp,

Als mijn pc opstart wordt ongeveer 300 keer regsrv32.exe opgestart. Als ik bij taakbeheer kijk zijn er dan ongeveer 350 processen actief???? Daarna knippert mijn scherm even en is het weg nu draaien er maar 24 processen (maar regsrv32.exe staat er niet meer bij).Kan iemand mij hier mee helpen
 
Hoi,

Ga via start, uitvoeren en dan regedit in type, ga dan naar de volgende strings,

Hkey current user en Hkey Current Machine is allebei gelijke wat verders hieronder komt.

Software, microsoft, windows, currentversion en dan run en runonce. wat staat daar, als daar iets met heel veel regsrv staat dan klopt er iets niet, dan zou ik je aanraden om je computer te scannen met een spyware adaware removal tool.

Groetjes, Dj Viper
 
ik zou adviseren om bij uitvoeren msconfig in te voeren.. en dan voor alle regsvr32 entries het hokje unchecken.. dan hoef je niet perse in je register alles te zoeken ;) maar voor de rest komt het op hetzelfde neer :) ook kan je even een HijackThis logje achterlaten in het daarvoor bedoelde topic.. :)
 
Geplaatst door rodin
ook kan je even een HijackThis logje achterlaten in het daarvoor bedoelde topic.. :)
Mischien is het handig, dan ook even de link te vermelden.;)

Bij deze;

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 6) <--klik.
Klik in de bovenstaande link op "Reageer op bericht".
Pak Hijack this eerst uit, voordat je het log daar gaat plaatsen!!!

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.
 
Geplaatst door crash

Mischien is het handig, dan ook even de link te vermelden.;)

ja idd.. maar ik had de link niet zo klaar liggen.. en dat verhaaltje dat je erbij poste ook niet.. ;)
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door rodin
ja idd.. maar ik had de link niet zo klaar liggen.. en dat verhaaltje dat je erbij poste ook niet.. ;)
Ik wel.:D
 
Heren, alle bedankt voor jullie goed bedoelde hulp :thumb: :thumb: :thumb:
Ik had reeds een logfiletje achtergelaten maar daar kwam niks uit. Nu typte ik bij google in regsrv32.exe en vond daar een berichtje over een soort van virus (worm) en heb nu op advies daarvan gewoon het bestand uit mijn windows system map verwijdert en nu werkt het weer als vanouds.
Maar nogmaals bedankt ik ben blij te weten dat er nog forums zijn waar de mensen wel willen helpen en meedenken en niet iedereen maar af lopen te zeiken met onzinnige antwoorden
So keep up the good work :thumb: :thumb: :thumb: !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan