Reinstall windows | a6nade22.sys error

Status
Niet open voor verdere reacties.

crespa

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
Hallo, mijn windows werkt waarschijnlijk niet meer goed, daarom een upgrade die windows opnieuw installeerd maar je bestanden niet delete..

Ik deed de cd erin, en reinstallen maar... tot ik deze melding kreeg:

a6nade22.sys kan dus niet worden gekoppieerd. Ik heb op internet gezocht maar ik kon niks vinden over deze file. Er staat ook in de foutmelding dat wss alleen ervaren gebruikers weten wat dit is. Ik dus niet:p

iemand een idee wat dit probleem is?
alvast bedankt wesley

[...]
iemand een idee wat dit probleem is?
alvast bedankt wesley

Dat betekent dat je een aangepaste XP cd hebt, waarin misschien nog een virus of iets dergelijks is ingebouwd ook, want dat a6nade22.sys bestand komt op geen enkele versie van de standaard XP installatiecd's voor (niet bij XP Home en ook niet bij XP Professional).

Zelfs Google heeft nog nooit van a6nade22 of a6nade22.sys gehoord, dus dan weet je genoeg, lijkt me.

Regel dus een normale XP Home of XP Professional installatiecd, het XP soort waar je een geldige XP licentiecode voor hebt. Liefst een XP installatiecd waar Service Pack 2 voor XP al in geïntegreerd is.

Succes,

Tijs.

Dan ga ik morgen terug naar de winkel, dit is het verhaal. Ik kocht een pc waar windows al op was geinstalleerd maar zonder windows cd. Die waren ze vergeten. Later kregen we hem terug alleen dat was geen officiele cd, het was windows gebrand op een cd.

ik vond het ook al raar dat NERGENS iets over die file tevinden was

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan