• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rekenblad altijd op één pagina bij afdrukken/afdrukvoorbeeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

edbzulte

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Ik heb verschillende rekenbladen op LibereOffice staan, en die kon ik altijd zonder problemen printen op verschillende pagina's wanneer die te groot uitvielen.
Nu is het plots niet meer mogelijk. Wanneer een rekenblad niet meer overzichtelijk is doordat het te uitgebreid is, kan ik toch niet anders dan het uit te printen op één pagina, met als gevolg een piepklein lettertype dat niet leesbaar is.
Ik zou niet weten hoe ik dit kan wijzigen, ik weet alleszins niet hoe dit zo gekomen is, ik heb er zeker niet iets (bewust) aan gewijzigd.
Groetjes en dank voor een antwoordje.

Heb je bij print voorbeeld goed de instellingen gecontroleerd?

Bijlagen

• page setup.JPG
    page setup.JPG
    86,4 KB · Weergaven: 36
Heb je bij print voorbeeld goed de instellingen gecontroleerd?

Excuseer dat mijn antwoord een beetje op zich liet wachten. Het heeft niks te maken met de 'bijgevoegde kleine afbeeldingen" uit jouw reactie, want bij alle andere werkbladen, die uit meerdere pagina's bestaan, lukt het wel. Alleen met dit ene document kan ik het maar niet geregeld krijgen dat het op meerder pagina's afgedrukt wordt. Dit was vroeger wel het geval, ik moet dus één of andere handeling uitgevoerd hebben (zonder het te weten) waardoor dit ergens zo ingesteld is.
Ik denk dat het iets te maken heeft met de opmaak van de afdrukbereiken, maar ik zou niet weten wat ik daar moet/kan wijzigen ??
Ik blijf ook verder zoeken...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan