• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rekenen met datum

Status
Niet open voor verdere reacties.
Plaats eens je document waarin het bij jou niet goed gaat.

Ben ondertussen ook een tijdje uithuizig geweest...
Jos, iedereen behalve jijzelf is er ondertussen formeel over: je hebt de vraag totaal verkeerd gesteld (en mijn code uit #2 deed precies wat je vroeg).
Niet alleen heb ik dat zelf gemerkt (verkeerde vraag bedoel ik dus), maar er ook iets aan gedaan, zie daarvoor #11.
Als je nu verder met #2 blijft proberen kunnen we hier natuurlijk allemaal bezig blijven.
Ik durf me zelfs aan een voorspelling wagen: je zal met #11 weer niet helemaal tevreden zijn...

@Enigmasmurf,@Edmoor@SjonR, bedankt voor het meedenken. Ik heb het e.a.a. wat aangepast en de code van Enigmasmurf uit post #11 doet wat ik voor ogen had. Als ik met mijn vraagstelling niet duidelijk ben geweest dan spijt me dat. Misschien de volgende keer wat beter nadenken als ik iets post.
@Enigmasmurf,helemaal top
Jos

Heb je het toch voor elkaar gesmurft ;)

Uiteindelijk wel maar natuurlijk wel met hulp op dit forum en dan mate name door @Enigmasmurf Vraag opgelost

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan