• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rekenen met datums

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet met mij!!
 
Laatst bewerkt:
Met de kennis van nu had ik dat kunnen doen. Maar had de vraag ook niet meer gezien aangezien mijn probleem van toen was opgelost.
Vandaar dat ik het nu nog een keer vraag. Nu dus zonder 1 en 0. Ik had toen die 1 en 0 nodig om daarna een vervolg formule te maken. Ik kan (naar mijn idee) geen formule maken op basis van kleuren.

Terug naar mijn vraag:
besluit 1 valt op 13-01-2011 en besluit 2 valt op 27-02-2011 etc etc. De tussen liggende periode tussen 1 en 2, 2 en 3, 3 en 4 wil ik aanduiden met een unieke kleur. Is de vraag zo duidelijker?
Ik krijg alleen de kleuren wanneer de datums exact overeenkomen met de datums die bovenaan in rij 5 staan. Dat is dus niet altijd het geval.

gr
Gertjan
 
Gertjan,
- Als iemand je serieus tracht te helpen, zoals hier met Cobbe het geval is, dan wordt er verwacht dat je die persoon ook antwoordt.

- In de bijlage bij dit bericht de oplossing van je probleem, maar eigenlijk heeft Cobbe je het antwoord al gegeven (zie in het betreffend topic zijn bericht van 10-04-2013). Omdat je hierboven stelt dat alleen die cellen gekleurd moeten worden waarvan de datum tussen de datums 1 t/m 4 liggen (en de datums zelf dus niet meetellen) is in de formules het isgelijkteken weggelaten. Maar voor het overige had je de formules dus zonder meer van Cobbe kunnen overnemen. Had je dat niet gezien?
 
Laatst bewerkt:
zapatr,

Als je mijn vorige bericht leest dan lees je dat ik het laatse bericht van Cobbe niet heb gezien. Ik had mijn oplossing voor dat moment al en heb toen de vraag op opgelost gezet. Dus zeg nou niet dat ik niemand serieus neem.

Dat terzijde bedankt voor de oplossing.

gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan