• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

rekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheWendigo

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2005
Ik ben op zoek naar een oplossing voor mijn dochter. Ze heeft wat problemen op school met rekenen. Heeft er hier iemand een progje of een link war ik dat kan vinden om zelf te maken? Het zou iets zijn van ; als ze een getal invult en het is mis dat het kleurt en/of eentje die zich zelf aanpast naar een volgend niv. Ik dacht met voorwaardelijke opmaak zelf iets te doen ma dat lukt niet zo goed omdat ik dan zlf oefeningen moet ingeven en had gehopt op eentje die zelf oefeningen gaf. Bv. ze klikt in de tientallen en er komen 5 oef. van optellen en dan 5 aftrekken maar dan door mekaar doet ze dat de volgende x veranderen die weer.

Alvast thx

Waarom zoiets zelf maken? Er zijn genoeg websites met rekenopgaven en er zijn her en der gratis rekenprogramma's te downloaden.

Beste Wendigo,

In Excel is veel te maken, maar je kunt ook een simpel progje downloaden bij:
http://rbsoft.classy.be/download3.htm
Klik dan op de diskette voor 'Rekenen', sla het bestand op en installeer het. Ziet er leuk uit, al weet ik natuurlijk niet het niveau van je dochter.

Groeten,

Richard

Waarom zoiets zelf maken? Er zijn genoeg websites met rekenopgaven en er zijn her en der gratis rekenprogramma's te downloaden.
eerst wil ik je danken voor je reactie. En ja je hebt gelijk waarom niet zelf maken dat probeerde ik ook maar vond niks ma ik denk dat ik verkeerd zocht dus zl ik nog eens ff prob.

Mvg,

Beste Wendigo,

In Excel is veel te maken, maar je kunt ook een simpel progje downloaden bij:
http://rbsoft.classy.be/download3.htm
Klik dan op de diskette voor 'Rekenen', sla het bestand op en installeer het. Ziet er leuk uit, al weet ik natuurlijk niet het niveau van je dochter.

Groeten,

Richard

Bedankt om te reageren.Ik zl eens gaan kijken op de link die je door geeft. En de dochter die is 8 jaar.

Alvast thx[/QUOTE]

Dank u voor die hebben gereageerd.Heb een aantal zaken gevonden die mij verder kunnen helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan