Rekening houden met resoluties

Status
Niet open voor verdere reacties.

flbos

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2004
hoe krijg ik het voor elkaar dat bepaalde afbeeldingen wel afgebeeld worden als de resolutie van de bezoeker 1024*768 of hoger is en niet worden afgebeeld bij een resolutie van 800*600 of lager?

Als ik bijvoorbeeld naar cu2.nl kijk dan zie ik aan de rechterkant advertenties als ik een resolutie van 1024*768 gebruik, maar niet bij een lagere resolutie (ook geen schuifbalk dus).

Kijk even in de broncode van een desbetreffende CU2-pagina :)

Staan een aantal javascript-funties in :)

bedankt, maar ik zie die functies niet die je bedoeld. Het is volgens mij eerder zo dat er een bepaald frame helemaal niet wordt weergegeven in lagere resoluties. Ik bedoel gewoon de homepagina van cu2.nl

Daar zie je zowel aan de linker als aan de rechterkant van je scherm een balk die soms wel en soms niet met advertenties is gevuld. Als ik in een resolutie van 800*600 draai dan zie ik aan de rechterkant helemaal geen balk en ook geen horizontale schuifbalk. Het lijkt er dus op dat die balk er dan ook echt niet is. Iemand die weet hoe dat zit cq. hoe je zoiets voor elkaar krijgt?

Er moet toch iemand zijn die het weet of denk ik helemaal de verkeerde richting in?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan