Hallo Allemaal,
Ik ben een beetje aan het stoeien met Access en Exel. Corono tijd, zullen we maar zeggen. Ik heb geoefend om een exel boeken bestand in Access te krijgen. Dat lukt mij aardig. Ook een formulier maken met de wizard en zonder, ok, lukt ook aardig. Met vallen en opstaan. En lezen.
Mijn boeken collectie zit in Exel 2007 . Ik gebruik Office 2007.
Vraag is: Moet je meerdere tabellen maken en dan relaties aanleggen? Nu is het in Access 1 tabel, wel lekker overzichtelijk. Ook als formulier.
Bijlage: boeken collectie in Exel 2007. Graag jullie blik er over. Uiteraard kan ik de collectie aanpassen.
Han
Ik ben een beetje aan het stoeien met Access en Exel. Corono tijd, zullen we maar zeggen. Ik heb geoefend om een exel boeken bestand in Access te krijgen. Dat lukt mij aardig. Ook een formulier maken met de wizard en zonder, ok, lukt ook aardig. Met vallen en opstaan. En lezen.
Mijn boeken collectie zit in Exel 2007 . Ik gebruik Office 2007.
Vraag is: Moet je meerdere tabellen maken en dan relaties aanleggen? Nu is het in Access 1 tabel, wel lekker overzichtelijk. Ook als formulier.
Bijlage: boeken collectie in Exel 2007. Graag jullie blik er over. Uiteraard kan ik de collectie aanpassen.
Han