• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Relatieve celverwijzing voorwaardelijke opmaak Iconen>Pijlen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fuser

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2014
Hallo,

Ik heb een reeks klantnummers met een bestelde hoeveelheid bv:

KLANT A -----> 5
KLANT A ------> 10

KLANT B------> 15
KLANT B------>10

Ik wil een formuke maken met voorwaardelijke opmaak dat indien de klantnummer hetzelfde is er een pijl naar boven komt indien de bestelling gestegen is (bv. KLANT A) en wnr deze daalt het omgekeerde bv KLANT B.

Aangezien ik geen relatieve celverwijzingen kan gebruiken met voorwaardelijke opmaak--> pijlen ben ik hier nog steeds niet in geslaagd.

Iemand een idee?

Alvast bedankt!

Willem

Laatst bewerkt:
Maak eens een excel voorbeeldje met wat gegevens en hoe het eruit moet zien. Volgens mij zal er ook iets van een datum in moeten staan.

Maak eens een excel voorbeeldje met wat gegevens en hoe het eruit moet zien. Volgens mij zal er ook iets van een datum in moeten staan.
2014-11-19_130422.png

Hier een prinstcreen van hoe de file er zou moeten uitzien. Dus bij de bestelde aantallen zou ik VA met pijlen willen maken indien bij een bepaalde klantnummer de bestelling daalt of stijgt.

Een voorbeeldje is niet een plaatje, maar een bestand. Dit kunnen we nog steeds niet overnemen in een eigen bestandje, en je wilt toch niet dat de helpers alles moeten overtikken ?

Maar met een hulpkolom kun je ook een eind komen. Heb je hier wat aan?

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan