Jan van Asseldonk
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 nov 2000
Meestal kan ik anderen vooruit helpen met antwoorden, maar nu kom ik er zelf even niet uit en roep ik jullie hulp in.
Ik heb een eigen functie nodig voor het berekenen van een bepaalde waarde op een bepaalde plaats. Deze is afhankelijk van een aantal cellen die steed op dezelfde afstand liggen van de cel waarin de functie ingevoerd wordt.
De functie kan op meerdere plaatsen in de sheet nodig zijn.
In bijgaand voorbeeldje heb ik een simpele voorstelling gemaakt en wat verdere uitleg gegeven.
De functie werkt op zich wel zoals ik die nu heb, maar moet steeds handmatig opnieuw geactiveerd worden zodra er waarden gewijzigd worden.
Ik heb al op vele plaatsen gezocht maar datgene wat ik zoek nog niet gevonden.
Tips voor verdere zoektochten zij ook altijd welkom.
Ik heb een eigen functie nodig voor het berekenen van een bepaalde waarde op een bepaalde plaats. Deze is afhankelijk van een aantal cellen die steed op dezelfde afstand liggen van de cel waarin de functie ingevoerd wordt.
De functie kan op meerdere plaatsen in de sheet nodig zijn.
In bijgaand voorbeeldje heb ik een simpele voorstelling gemaakt en wat verdere uitleg gegeven.
De functie werkt op zich wel zoals ik die nu heb, maar moet steeds handmatig opnieuw geactiveerd worden zodra er waarden gewijzigd worden.
Ik heb al op vele plaatsen gezocht maar datgene wat ik zoek nog niet gevonden.
Tips voor verdere zoektochten zij ook altijd welkom.
Bijlagen
Laatst bewerkt: