Remind_XP.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoul_United

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2003
Hallo,
Onze computer had een kapotte videokaart. Deze is vervangen door HP. Nu we hem weer terug hebben kirjgen wij bij het opstarten te zien dat remind_XP.exe niet werkt ofzo. Dan kan ik kiezen tussen verzenden of niet verzenden naar Microsoft. Kunnen jullie vertellen wat er aan de hand is? De computer was trouwens helemaal weer naar de fabrieksinstellingen omdat we voordat we hem naar HP brachten de c schijf moesten wissen. Dat was een fout omdat ze erachter kwamen dat het aan de video kaart lag. Misschien hebt je hier wat aan.

Wat gevonden informatie:
Reminder Remind_XP.exe Probably a registration reminder - but what for? Found in a C:\Windows\Creator directory

Maar sinds je harde schijf geformatteerd is is deze er niet meer dus. Maar kijk eens bij start > uitvoeren en type hier msconfig. Kijk dan daar bij opstarten of deze Remind_XP.exe er tussen staat en vink hem eventueel uit.

Ik kwam die Remind_XP.exe hier ook tegen. Lijkt mij zinvol het volgende te doen: Helpmij tegen spyware offensief Mocht na gebruik van AdAware en/of Spybot het probleem blijven plaats dan ALDAAR ook een Hijack This Log, staat allemaal beschreven hoe je een en ander moet gebruiken, experts helpen je vervolgens verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan