reminder of signaal in access

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdwinSteggink

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2011
Is het in Access mogelijk om een signaal of een pop-up te krijgen wanneer bv. de vooraf ingestelde datum of tijd is aangebroken?
Gelijk bij outlook agenda daar krijg je ook een reminder.

Met vriendelijke groet,
Edwin Steggink

Daar kun je een formulier voor maken met een timer event.

Maken :)
Zonder gekheid: je moet dat programmeren. Elk formulier heeft een gebeurtenis <Bij Timer> waar je e.e.a. kunt bouwen. Zonder db of verdere informatie van jouw kant kunnen we overigens niet zo heel veel meer zeggen.

dan gaat dat mij niet lukken. ik kan redelijk overweg wat access mij aanbiedt maar programmeren kan ik niet.
Groet, Edwin

Ik dacht dat je de vraag daarom hier stelde? Maar dan zullen we op zijn minst moeten weten wat je wilt...

Signaal/reminder

In antwoord op jouw schrijven:
In mijn database houdt ik mijn klanten bij en de contactpersonen en het actieplan. deze 3 zijn met een query verbonden.
Het actieplan bestaat veelal (95%) uit een terugbel verzoek en nu leek het mij fijn en handig om een reminder in de vorm van een pop-up of geluidsignaal te krijgen ongeveer 15 min voor de afspraak.
Is dat realiseren en hoe en waar?

Groet,
Edwin Steggink

Als je de laatste nieuwsbrief bekijkt, vind je een voorbeeld van deze techniek. Die is vrij simpel aan te passen.

Je moet er uiteraard wel wat voor doen :). Om te beginnen, je verdiepen in programmeren. Als je functionalteit uit een db wilt halen die er niet in zit, zul je moeten leren programmeren.

Dat ga ik over 10 jaar doen als ik 65 ben heb ik iets meer tijd want het heeft zeker mijn interesse nu moet ik naar andere oplossingen zoeken. Voorstellen?

Groet, Edwin

Huur iemand in die het voor je bouwt.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan