Remote access en websites down

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dograver

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hey medecomputeraars,

In vroegere tijden konden we waar ook ter wereld via remote inloggen op werkstations en ik als admin ook op de server. (mits het werkstation aanstondt)
Sinds maandag doet remote het helemaal niet meer en ook zijn de websites die wij hosten down.

Er hebben geen veranderingen plaatsgevonden op de server maar toch kickt ie mij uit remote.
Eerst kon ik nog zodra ik buiten mijn eigen netwerk zat via een https verbinding maken met de server en kon ik inloggen in de remote. Een werkstation uitkiezen wat aanstond lukte dan niet. Kreeg meldingen dat het station niet aan stond.
Nu kom ik niet eens meer in dat remote gedeelte.

Wie heeft hier ervaring mee.

Hey medecomputeraars,

In vroegere tijden konden we waar ook ter wereld via remote inloggen op werkstations en ik als admin ook op de server. (mits het werkstation aanstondt)
Sinds maandag doet remote het helemaal niet meer en ook zijn de websites die wij hosten down.[...]

Meest logische verklaring is dat het Internet ip-adres van jullie gewijzigd is. Kijk even na of vraag bij jullie zakelijke provider na of dat het geval is.
Eventueel kan het ook een Internet-storing zijn. Bel ook in dat geval de zakelijke provider die op het bedrijf gebruikt wordt om hulp.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Heb het probleem al opgelost.
Door één of andere reden blokkeerde de firewall alles wat van buiten kwam.
Heb de internetconnectiewizard uitgevoerd en daar de juiste vinkjes geplaatst.

Dus de website is weer beschikbaar en remote werkt ook weer prima.

In ieder geval bedankt voor je hulp Tijs :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan