remote administrator v2.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

engeltjex

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
Berichten
78
hoi, ik weet niet of de vraag die ik nu ga stellen wel hier in het rijtje thuis hoort maar ik vraag hem alsnog :p

De ex verloofde van me zus had in het begin iets met de IP's van mij en me zus de laptop gedaan. Hij kan gewoon alles verwijderen en dingen typen als we online zijn. Hij had ook remote administrator v2.2 gedownload. Hij kan vanuit zijn eigen huiscomputer mij laptop besturen..

ik wil dit dus niet meer en mijn zus ook niet. Ligt het aan de IP of aan een programma die hij stiekem bij ons erop heeft gezet> remote administrator v2.2?????


wie kan mij en me zus helpen om van HEM af te komen???

groetjes engeltjex
 
Dan zou ik dringend een backup maken van al je belangrijke bestanden, HD formateren en XP er terug opzetten (Clean install) Alsook al je paswoorden ed... vernieuwen.

En even off topic, Sla hem tegen zijn oren, of verwittig bevoegde instanties.
 
als hij remote administrator heeft geinstalleerd en het wachtwoord weet kan hij inderdaad alles.
Ik zou radmin dus gewoon deinstalleren. Waarschijnlijk kan dat via

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software

ps. je kan zien of het programma draait door een blauw icoontje rechtsonder in beeld. het middelste icoon op dit screenshot:
http://www.adc-soft.com/images/radmin.jpg
 
Ik ben niet echt een kenner hier in. Maar ga via configuratie scherm naar Systeem openen en bovenin staat Verbinding van Buitenaf zorg dat daar geen vinkjes staan!
Wacht verder even af tot een Helmij lid je hier het juiste antwoord op kan geven
 
Geplaatst door nteusink
als hij remote administrator heeft geinstalleerd en het wachtwoord weet kan hij inderdaad alles.
Ik zou radmin dus gewoon deinstalleren. Waarschijnlijk kan dat via

Start > Instellingen > Configuratiescherm > Software

ps. je kan zien of het programma draait door een blauw icoontje rechtsonder in beeld. het middelste icoon op dit screenshot:
http://www.adc-soft.com/images/radmin.jpg

Tenzij je die verbergt. Hidden setting :).

Geplaatst door BANDIT123
Ik ben niet echt een kenner hier in. Maar ga via configuratie scherm naar Systeem openen en bovenin staat Verbinding van Buitenaf zorg dat daar geen vinkjes staan!
Wacht verder even af tot een Helmij lid je hier het juiste antwoord op kan geven

Staat los van RADMIN. Buitendat blokkeert dit systeem je scherm en valt het dus duidelijk op.

Heb je in je startmenu ook geen items van RADMIN?

Druk op CTRL+ALT+DEL, ga naar processen, beëindig het proces "radmin.exe" (uit mijn hoofd gezegd! ik weet niet precies hoe de server heet! als je hem niet kan vinden, laat maar). Ga inderdaad naar start, instellingen, configscherm, software en verwijder Remote Administrator.
 
inderdaad een blauw icoontje..

ik heb
start-instellingen-configuratie scherm- software..
daar heb ik hem verwijderd..

maar heeft dit niks met mijn IP te maken??
 
Neuh, IP staat er vrij los van (afgezien van het feit dat hij er verbinding mee maakt).
 
Ik ben er 1x mee geconfronteerd geweest, en uit veiligheidsoverweging heb ik toen de boel geformatteerd en al mijn paswoorden veranderd.

Volgens mij mag hij je ip adres kennen,als hij je paswoord niet kent, kan hij volgens mij niet veel meer uitspoken.
 
Zolang er geen RADMIN server staat kan die met RADMIN niets meer uithalen.

Voor Remote Desktop heb je een wachtwoord nodig.

Voor hulp op afstand een bevestiging.
 
hij komt hier ook weleens dingen vragen.. waarschijnijk hebben jullie hem ook hiermee geholpen :p

maar kan ik mijn IP veranderen?

en als ik die remote administrator verwijder, is het dan nog mogelijk dat hij in mijn laptop kan komen??
 
Je IP veranderen moet je bij je provider aanvragen; kun je niet zelf.

Anderen methoden had ik in mijn vorige post beschreven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan