Remote Alarm - Met spoed gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkethunder

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2008
Beste mensen,

Stind kort hebben we schokkend nieuws gekregen, namelijk dat mij oma longkanker heeft, Nu krijgt ze sinds kort de chemokuur maar het wil nog wel is gebeuren dat het niet goed gaat 's nachts.

Nu kwam ze op het idee om Voor 's nachts de laptop bij haar en de PC bij mij thuis te gebruiken als soort alarm, als dit mogelijk is.

Het moet dan zo dat als ons oma ergens op drukt of klikt dat er bij ons thuis een geluidje word afgespeelt, Indien mogelijk met beelden via webcam. ( De alarm zelf is het voornaamste zodat we snel te hulp kunnen schieten. )

Als iemand ons hier ons zo snel mee kan helpen ben ik jullie hardstikke dankbaar.

Vriendelijke Groeten uit brabant

Laatst bewerkt:
Hoezo geven jullie haar niet zon knopje die verbonden is met een alarmcentrale die na het signaal een van de personen opbelt die staan ingeschreven van je familie

Zoiets heeft mijn oma ook gehad en is zeer handig en goed werkend.
Ik weet de naam alleen er niet van dus denk dat je na het ziekenhuis voor info moet gaan die weten wel wat het is

Hoezo geven jullie haar niet zon knopje die verbonden is met een alarmcentrale die na het signaal een van de personen opbelt die staan ingeschreven van je familie

Zoiets heeft mijn oma ook gehad en is zeer handig en goed werkend.
Ik weet de naam alleen er niet van dus denk dat je na het ziekenhuis voor info moet gaan die weten wel wat het is

Wij slapen noggal eens door de zachte ringtoon heen van de telefoon en harder dan dat die nu gaat gaat niet lukken, en ons gezin staat er alleenig voor, de rest van de Familie woont te ver weg, en dat valt soms zwaar tegen.

Ook heeft mijn oma al folders meegekregen voor zo'n alarm maar ze wou het toch zo eens proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan