Remote Control Kan Niet Buiten Netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mokerboy

Gebruiker
Lid geworden
15 nov 2006
Ik heb een netwerk thuis waarmee ik veel share en een FTP op wil draaien.
Binnen in mijn netwerk kan ik wel remote gebruiken naar mijn server vanaf me laptop.
Maar als ik dat bijv. vanaf school probeer kan ik dat niet.
Op de router heb ik de poort 3389 gwn geforward.. ik heb zelfs de firewall op mijn server uitgezet.
Als melding geeft hij aan Time-Out met verbinding maken, probeer het nog eens.
Wie kan me helpen?

gr. Ray

Laatst bewerkt:
Heb je het op meer locaties geprobeerd dan alleen school?

Ik heb ook zo'n probleem gehad, het hielp om het niet bij portforwarding in te stellen maar bij virtual server.

Hoop dat je er iets aan hebt.

ja poort 20 staat open gwn want k kan wel in me ftp en me buurjongen ook gwn... alleen dat remote desktop gaat niet...

als iemand idee heeft wil hij dan het stap voor stap uitleggen aub?

niemand kan me helpen dus?

ik heb een screenshot gemaakt van me router ff check t maar
misschien hebbe jullie er wat aan..
ik heb gehoord dat het misschien aan de external port zou liggen.. die moet geen 3389 zijn ofzo..

k weet het niet.. iemand misschien?

Bijlagen

• aergf.JPG
    aergf.JPG
    86,3 KB · Weergaven: 39
Haal je router eens er tussen uit en sluit de betreffende computer direct op het modum aan en probeer het dan nog eens.. Daarmee filter je wat mogelijkheden uit, lukt het dan ook niet ligt het waarschijnlijk niet aan je router settings maar aan jou systeem configuratie of de configuratie van het systeem van waaruit je het probeerd.
bv. Firewall exeptions, sevices of GPO's...
:)

http://www.geek.com/news/geeknews/2003Aug/fea20030828021469.htm

Laatst bewerkt:
moet ik misschien iets in me modem configureren?
ik heb een thomso chello breedband modem dus weet iemand misschien het ipadres van?

moet ik misschien iets in me modem configureren?
ik heb een thomso chello breedband modem dus weet iemand misschien het ipadres van?

probeer deze eens: 192.168.100.1

Anders staat dit vermeld op de site van chello

try this one

gebruik de ad wizard voor het nieuw installeren van hardware

selecht menu start, wijs administratieve tools aan en klik dan op routing en remote access
De snap in Rras opent

rechtklik op het pictogram van uw server in de structuur van de snap in en selecteer configure en enable routing en remote access, De routing en remote access server setup opent.

.

W

Hij geeft een foutmelding aan.. k heb een screenshot ervan gemaakt.. bekijk het maar eens aub

Bijlagen

• fdsb.JPG
    fdsb.JPG
    57,9 KB · Weergaven: 32
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan