Remote Control van Windows Vista naar Windows 7 Home Premium PC

• Onderwerp starter Onderwerp starter Steur
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Steur

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Beste mensen,

Wie weet hoe het mogelijk is om van een Windowsl Vista PC de macht over te nemen van de Windows 7 Home Premium PC. Beide PC's hangen in hetzelfde draadloze netwerk. De ene PC staat beneden en de andere PC staat boven. Ik heb al verscheidene dingen zitten te testen en gezocht maar tot op heden moment is het nog niet opgelost.

Ik hoor het graag,

Mvg,

Steur

teamviewer Is erg handig hiervoor vooral omdat als je via account inlogt je een computer kunt overnemen zonder dat je hele tijd het wachtwoord moet invoeren. Een webbased remote controle is join.me

JA Teamvieuwer die ken ik. Alleen het gaat me er meer om dat de persoon zich niet hoeft te registreren. Dus gewoon via Remote Control ze IP kan intikken en hij krijgt ze PC van boven beneden zichtbaar. zodat ie makkelijk ze mail kan bekijken en desnoods antwoorden. en om daarom helemaal teamvieuwer te nemen zit ik eerst voor een makkelijkere optie te zoeken. Dus je hebt geen tip om Remote control gewoon werkend te krijgen van de Vista PC naar de Windows 7 Home prem PC boven? Of is er misschien iets wat ik fout doe?

Ik hoor het graag,

Vriendelijke Groet,

Steur

De RDP client van Microsoft gaat niet werken. Dit komt omdat de pc waar je op wilt "inbreken" een Home variant is. Deze heeft geen Remote Acces server ingebouwd. Dus Teamviewer of Join.me is een goede variant.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan