Remote control welk programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoyStarZz

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2008
ik Weet niet of ik juist zit maar khoop het ;) ,
Euhm mijn Vraag : ik zou graag me'n zus haar pc Remote Control beheren , gewoon voor te lachen enzoo , leer je andere programma's kennen maar ik weet niet welk het beste programma daarvoor is , heb all wat rond gekeken maar de meeste van die termen begrijp ik toch niet daarom de vraag , liefst ook zoo onopvallend zodat ze naa 1dag niets door zou hebben . , als mensen dit een slecht idee vinden mag je dat ook zeggen maar blijf wel vriendelijk en zou je dan ook kunnen zeggen waarom het een slecht idee is :)

P.S . ik heb vroeger netbus 2.0 op men pc gehad maar dat werkte toen niet ik , dacht omdat ik op hetzelfde netwerk zat zoals men zus maar daar benn ik nooit goet uit geraakt .. zou dat het probleem geweest zijn of kent iemand daar ook meer van ? x

Mvg Roy x :cool:

k weet er zelf nie veel van hoor ma

wat denk je van widows

" verbinden met extern bureaublad "

is dit wat je bedoelt ???
:thumb:

Met "Verbinden met extern bureaublad" heeft ze het meteen door.

Ten eerste moet je dan een wachtwoord van de gebruikersaccount hebben (is die er niet dan moet je die instellen anders werkt het sowieso niet) en ten tweede wordt de gebruiker die er op bezig was uitgelogd en krijgt het inlogscherm te zien. :)

Je zou RealVNC kunnen gebruiken, alhoewel ik niet zeker weet of die ook meldingen geeft wanneer je inlogt op de andere computer.

Ik gebruik zelf namelijk "Extern bureaublad".

k weet er zelf nie veel van hoor ma

wat denk je van widows

" verbinden met extern bureaublad "

is dit wat je bedoelt ???
:thumb:

Nee , toch niet dit zou te hard opvallen x maar toch bedankt x ,
die real vnc hebbik ooit ook eens geprobeert maar is moeilijk te begrijpen ;) , x
en die dameware is een 30 day trail ;) Sorry dat ik het zoo moeilijk maak maar het moet vande eerste keer goed gaan anders valt het wat op :)
x
Mvg Roy

Als het grapje langer dan 30 dagen duurt is het geen grap meer.
En je kunt hem gewoon aanschaffen hoor

Jaah Daar kan je gelijk in hebben Maar ik zou het programma Er graag op laten staan :)
Maar ik heb iiets gevonden = > '' http://www.remote-desktop-control.com/ ''
Maar ik Snap het niet met die ports endat ip Gedoe , Ik zoek een ip altijd door ( mijnip.be ) Maar Dat is precies niet juist ...
Zou iemand kunnen helpen di het programma ook hebben x

Ahjaa ,
Ik Weet niet of ik een dynamic ip heb ,
Maar wij zitten hier well achter een router en hebben draadloos internet zou je het nodig moeten hebben :)
x
mvg Roy

ik zou graag me'n zus haar pc Remote Control beheren , gewoon voor te lachen enzoo

Als het "gewoon voor te lachen" is dan is 30 dagen lang genoeg.
Zo te merken wil je eigenlijk dat dit programma ongemerkt op haar computer blijft staan. Het liefst tot in de eeuwigheid.

mijnip.be geeft je externe (internet-) IP weer terwijl jij alleen aan je interne (netwerk-) IP voldoende moet hebben.

Vanwege haar privacy lijkt mij dat je nu voldoende informatie hebt en sluit ik hem ook vanwege privacyoverwegingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan