Remote Desktop vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans.hofman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2002
Heb dit ingesteld om op te PC van zwager te komen.
Daar staan 3 accounts. Ik van hemzelf (user) een van mij (Admin rechtren) en bezoeker (user). Ik kan wel inloggen op mijn account maar niet op die van mijn zwager. Dan krijg ik een melding dat lokaal beleid heeft bepaald dat ik er niet in mag. Wat/waar moet ik vernaderen om ook onder zijn account in te kunnen loggen ?

Werkt inloggen als Administator niet? Dus niet met jouw Administrator user, maar gewoon met Administrator en dan geen passwd.

Nee nog niet maar kan ik dan wel bij het inlogscherm van de aanwezige users komen ? Want erin kan ik al op mijn eigen (op die PC geinstalleerde) usernaam maar niet als de andere user.

achter firewall

las o.a nog de volgende artikelen
grotendeesls begrijp ik hier wel wat van alleen de remote access persoon =(dat ben ik dus) hoe moet ik die aangeven ? Als naam maar zit niet op zijn netwerk (ik ben thuis en hij ook) of IP adres o.i.d. ?
Dan kan ik remote voorbehouden aan maar 1 persoon.
Want denken jullie ?

Hier wat links
link 1
link 2
link 3
link 4
link 5

Moest voor 2e persoon ook rechten verstrekken. Dat is wel gelukt. Maar nu zoek ik nog een goede handleiding als de benaderen PC achter een router zit met firewall port no. weet ik al zie een of meerdere van de hierbovengenoemde kinks. Wie ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan