Remote Desktop widget weghalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaantjeHelpme

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2014
Hallo,

Ik heb een tijdje remote desktop op me pc gehad, Maar ik heb het er weer afgehaald maar nu heb ik de widget nog.
Hoe kan ik die weg halen?

Mvg,
Daan

De vraag is een beetje onduidelijk, hoe bedoel je widget? Of bedoel je Windows Gadgets. Zo ja dan kun je over de gadget met de muis hangen en dan op het kruisje klikken.

~ edit
Iets te snel gekeken.... Het bleek een Mac te zijn. Hierbij kan ik geen ondersteuning voor bieden. Er zullen vast anderen zijn op dit forum die dat wel kunnen.

Bedoel je een widget die je met F12 oproept? Links onderin zie je een + en een - teken. Als je op het - teken klinkt, krijgen alle widgets een kruisje in de hoek, daarmee kun je ze verwijderen.
Als het een widget is die altijd op de desktop zichtbaar is werkt het anders. Slepen naar de prullenbak lukt niet?
Misschien is het alleen een verwijzing naar het origineel. Als je -in dat geval- er met rechts op klikt zie je 'toon origineel' of zoiets..
Dan weet je waar dat origineel staat & hoe het heet, en kun je het verwijderen.

Hier staan een paar tips wat je in dat geval kunt doen:

http://hints.macworld.com/article.php?story=20050430022910232

Eerst een manier in Terminal. Als je dat liever niet doet daaronder eentje die makkelijker is.
Hiervoor moet je ingelogd zijn als Administrator. De ~/Library folder bereik je door in Finder naar het 'Ga' menu te gaan, terwijl je de option toets ⌥ ingedrukt houd. . Dan kies je in het menu "Library" en zoek je de widgets map/folder op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan