Remote Keylogger 1.0.1.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

miloxo

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2009
Eersgister heb ik het programma Care van IOHbit gedownload. Ik deed een scan met dit programma, en zag dat hij Remote Keylogger 1.0.1.0 aan het scannen was. Ik ben heel bezorgt hierover omdat ik de laatste paar dagen een Paypal account heb aangemaakt.

Care heeft het niet verwijdert, ook malware's antimalware's snelle scan heeft ook niks ontdekt.

Wat kan ik doen?

ik doe nooit snelle scan. Dan kan die een virusje missen. Ik zou als ik jou was even voorzichtig zijn nu met paypall. Misschien even blokkeren als dat kan.

#TIP# :: Kies een goed wachtwoord. Dus niet: 123amsterdam123 maar bijv Hjs9fsS943
Dat is niet te raden!

Een "How to remove" stukje over je keylogger gevonden met google.

Remote KeyLogger 1.0.1.0 Removal Instructions

Kill the following processes

setup.exe, rkl1.01-dynamic.exe, rkl1.01-static.exe

Delete these registry entries

HKEY_LOCAL_MACHINE\software\microsoft\windows\currentversion\uninstall\{3b0c7994-f456-4bcc-b3f0-49c35bfa8199}

Remove the following files

data1.hdr, license.txt, readme.txt, remote keylogger.txt, setup.boot, setup.inx.
read me.lnk, remote keylogger1.01.lnk, uninstall.lnk in Program Files\Common Files\remote keylogger
( Om Common Files te kunnen bereiken moet je even instellen dat je systeem mappen ook ziet)

layout.bin, setup.exe, setup.ini in Program Files\common files\remote keylogger\disk1\
rkl1.01-dynamic.exe, rkl1.01-static.exe in Program Files\remote keylogger\

Remove the following directories

Program Files\Common Files\remote keylogger
Program Files\common files\remote keylogger\disk1
Program Files\remote keylogger

Ik hoop dat je engels een beetje goed is?

Succes !

Goed nieuws

Ik ben er achter gekomen dat Care gewoon naar die programma's zoekt, en dat ze niet daadwerkelijk op de pc hoefen te zitten.
Ik heb Care gebruikt op een andere pc (veel minder gebruikte pc, word niks op gedownload) en zag hetzelfde(langzamere pc, zag dus alles wat Care scannde langzaam voorbij komen, en zag dat hij ook zocht naar Trojans.win32 virussen).
Ben dus waarschijnlijk niet geïnfecteerd.

Bedankt voor de hulp ^^

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan