remote procedure call?

Status
Niet open voor verdere reacties.

MichaelH

Gebruiker
Lid geworden
1 aug 2002
Ik krijg nu al 3 keer deze foutmelding binnen een uur, mn pc wordt vanzelf opnieuw opgestart erdoor, heeft iemand een idee waar dit aan ligt? zie bijlage

Bijlagen

• gfb.jpg
    gfb.jpg
    26,7 KB · Weergaven: 81
Kijk eens wat de logboeken van XP zeggen: (configuratiescherm\systeembeheer\logboeken\systeem; in het rechter scherm zie je rode rondjes met een wit kruisje). Als je daarop dubbelklikt krijg je details te zien over de foutmelding. Post.

Groetjes,
Bennie

ik heb dit sinds gisteren ook :confused: En iemand anders die ik ken had er ook al last van, heel apart..

sven

mijn pa kreeg het bericht net 5 keer achter elkaar.
ik heb die update geinstalleerd en voorlopig hebben we het al 5 minuten niet meer gehad.:thumb:

Ik had het probleem ook en ik erge mate.
hele tijd als ik opnieuw opstart kreeg ik gelijk de melding.
Volgens mij is het weg nu
Dankjewel michealH

Ik heb dezelfde probleem, bij de installatie van de patch krijg ik de foutmelding dat er geen win32 toepassing gevonden kan worden.. :confused: dit is heel irritant!!!

Heeft iemand een oplossing? aftelling is alweer begonnen! :(

Ik zou wel eens in het Nederlands willen weten wat dit alles veroorzaakt, op de MS-site snap ik er echt niks van, nog afgezien van alle links die daar op staan!

Heb zelf al wat gevonden. :)

Laatst bewerkt:
:)

Ik heb hetzelfde probleem. Ik denk dat het hackers zijn, want mijn ip-adres was ook weg nu heb ik firewall aangezet en sindsdien heb ik geen problemen meer, maar dat kan ook tijdelijk zijn
Ik heb de patch wel geinstalleerd, maar daar was ook iets mis mee

ik las iets over poort 135 afsluiten, maar waar kan ik deze vinden? :/

hackers? :confused: denk 't nie... »
39011886.jpg

Hey

Het kan niet anders dan dat er op grote schaal via exploits gebruik van dit lek word gemaakt. Opeens heeft iedereen hier last van. ik word gek gebeld door mensen die hetzelfde probleem hebben....download gewoon ff de patch die net al gegeven is dan ben je van het probleem af....
en je kan het mensen niet vaak genoeg zeggen maar download nou gewoon met windows update regelmatig de nieuwe updates of zet hem op automatisch downloaden dan ben je van dit soort problemen altijd af!

Groet
Robert-Jan

...en neem een firewall. Blijkt wel weer hoe belangrijk die is geworden.

Dat weet ik Caveman maar ik wilde kort en bondig weten waar alle commotie over gaat/ging, (M$ heeft daar een (te) lang en zeer warrig verhaal over) en idd blijkt maar weer hoe belangrijk een firewall (mits goed afgeregeld) is! :)

Geplaatst door gezina

Dat weet ik Caveman maar ik wilde kort en bondig weten waar alle commotie over gaat/ging, (M$ heeft daar een (te) lang en zeer warrig verhaal over) en idd blijkt maar weer hoe belangrijk een firewall (mits goed afgeregeld) is! :)

Nog belangrijker is het om Windows dicht te timmeren met alle veiligheids-updates die er zijn. Net een test gedaan op poort 135 zonder Firewall. Het resultaat was stealth. (Dit is uiteraard geen pleidooi om geen Firewall te nemen:) ).

Groetjes,
Bennie

Geplaatst door Bennie

Nog belangrijker is het om Windows dicht te timmeren met alle veiligheids-updates die er zijn. Net een test gedaan op poort 135 zonder Firewall. Het resultaat was stealth. (Dit is uiteraard geen pleidooi om geen Firewall te nemen:) ).

Groetjes,
Bennie

:) Had net idd het topic van Saldos gelezen qua waarschuwing en jouw reactie(s) daarop, nou ja, heb wat testen uitgevoerd en ben veilig bevonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan