Thomassoft
Verenigingslid
- Lid geworden
- 6 jul 2010
Hoi,
Ik wil mijn remote web acces online brengen om met remote app te werken. Alleen geeft de web server van Microsoft de volgende fout:
Serverfout in toepassing INTRANET/REMOTE
Internet Information Services 7.5
Foutenoverzicht
HTTP-fout 500.19 - Internal Server Error
De aangevraagde pagina kan niet worden geopend omdat de desbetreffende configuratiegegevens voor de pagina ongeldig zijn.
Gedetailleerde foutgegevens
Module
WindowsAuthenticationModule
Melding
AuthenticateRequest
Handler
StaticFile
Foutcode
0x80070021
Configuratiefout
Dieser Konfigurationsabschnitt kann in diesem Pfad nicht verwendet werden. Dies ist der Fall, wenn der Abschnitt auf übergeordneter Ebene gesperrt ist. Die Sperrung erfolgt standardmäßig (overrideModeDefault="Deny") oder wird explizit mit einem location-Tag mit overrideMode="Deny" oder der Legacyeinstellung allowOverride="false" festgelegt.
Configuratiebestand
\\?\C:\Windows\Web\RDWeb\Pages\web.config
Aangevraagde URL
https://192.168.178.113:443/remote
Fysiek pad
C:\Windows\Web\RDWeb\Pages
Aanmeldingsmethode
Nog niet vastgesteld
Aangemelde gebruiker
Nog niet vastgesteld
Configuratiebron 97: <authentication>
98: <windowsAuthentication enabled="false" />
99: <anonymousAuthentication enabled="true" />
Koppelingen en meer informatieDeze fout treedt op wanneer er een probleem is opgetreden bij het lezen van het configuratiebestand voor de webserver of webtoepassing. In sommige gevallen kunnen gebeurtenislogboeken meer informatie bevatten over de oorzaak van deze fout.
Meer informatie weergeven »
Wat kan ik nu het beste doen?
Ik wil mijn remote web acces online brengen om met remote app te werken. Alleen geeft de web server van Microsoft de volgende fout:
Serverfout in toepassing INTRANET/REMOTE
Internet Information Services 7.5
Foutenoverzicht
HTTP-fout 500.19 - Internal Server Error
De aangevraagde pagina kan niet worden geopend omdat de desbetreffende configuratiegegevens voor de pagina ongeldig zijn.
Gedetailleerde foutgegevens
Module
WindowsAuthenticationModule
Melding
AuthenticateRequest
Handler
StaticFile
Foutcode
0x80070021
Configuratiefout
Dieser Konfigurationsabschnitt kann in diesem Pfad nicht verwendet werden. Dies ist der Fall, wenn der Abschnitt auf übergeordneter Ebene gesperrt ist. Die Sperrung erfolgt standardmäßig (overrideModeDefault="Deny") oder wird explizit mit einem location-Tag mit overrideMode="Deny" oder der Legacyeinstellung allowOverride="false" festgelegt.
Configuratiebestand
\\?\C:\Windows\Web\RDWeb\Pages\web.config
Aangevraagde URL
https://192.168.178.113:443/remote
Fysiek pad
C:\Windows\Web\RDWeb\Pages
Aanmeldingsmethode
Nog niet vastgesteld
Aangemelde gebruiker
Nog niet vastgesteld
Configuratiebron 97: <authentication>
98: <windowsAuthentication enabled="false" />
99: <anonymousAuthentication enabled="true" />
Koppelingen en meer informatieDeze fout treedt op wanneer er een probleem is opgetreden bij het lezen van het configuratiebestand voor de webserver of webtoepassing. In sommige gevallen kunnen gebeurtenislogboeken meer informatie bevatten over de oorzaak van deze fout.
Meer informatie weergeven »
Wat kan ik nu het beste doen?