Renault Twingo radio 10 pin naar 12 pin

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Beste allemaal,

Ik weet niet zeker of ik me vraag in de juiste sectie heb gezet, Zo niet sorry hiervoor.

Wij zijn thuis in het bezit van een Renault Twingo (de oude versie, 1998). Het is een klein maar fijn autotje, en zeker als je met de auto ergens heen moet. Het enige minpuntje is dat er een hele oude radio inzit zonder aux mogelijkheid.
Nu heb ik een nieuwe radio gekocht. Merkloos, Chinees. Maar wel met aux en cd mogelijkheid. Nu komt het probleem:

Ik heb de oude radio er uitgehaald, ging allemaal goed. Nieuwe erin gedaan, Antenne erin, ging goed. Maar tot mijn verbazing zat er een 12 pin blokaansluiting op in plaats van de 10 pin die ook op de oude radio zat.
Ging vervolgens wat beter kijken naar de radio die ik had gekocht, en bovenop stond half uitgelegd dat ik een verloop nodig had van 12 pin blok naar 2 lossen blokken van elk 8 pin.

Hier foto's van de nieuwe radio, en de blok connectoren die ik bedoel:
IMG_0837[1].jpg
IMG_0833[1].jpg
IMG_0834[1].jpg
IMG_0835[1].jpg

Ik hoop dat iemand mij kan zeggen welke kabel ik nodig heb. Als je nog meer informatie nodig hebt, hoor ik het graag!

met vriendelijke groet,
Drioras

mschie een optie om ff bij de lokale auto matriaal zaak te gaan deze hebben nog wel wat stekkers liggen aan gezien per merk afwijkt mischien zit er iets bij
wat past

Ik weet niet zeker of ik me vraag in de juiste sectie heb gezet, Zo niet sorry hiervoor.

Geen probleem hoor. Vraag verplaatst van geluidskaarten naar deze sectie.

Is dan wel iets duurder, maar de Reneaultdealer heeft op zeker de juiste iso verloopconnectoren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan