reorganiseren bibliotheek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Glyssine

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2013
Hallo, ik hoop dat ik bij het juiste subforum ben... Ik heb een simpele vraag over reorganiseren, maar kon op internet niet vinden wat ik zocht noch hier, met de zoekfunctie.

Het gaat om het volgende: mijn bibliotheek is door een foutje zo ingericht dat de namen van de diverse mappen dubbel voorkomen, dwz: ik klik op een map, en kom dan in een submap met dezelfde naam, waarop ik weer moet klikken voordat ik toegang tot mijn files heb. Dit ergert me al tijden, maar ik weet niet hoe ik dit kan veranderen, dus hoe ik afkom van die submappen. Hopelijk heb ik mijn probleem duidelijk verwoord en weet een van jullie hoe ik dit moet doen!

Hartelijk dank alvast voor de hulp!

Glyssine

Maak voor alle zekerheid even een systeemherstelpunt.
Kopieer daarna de bestanden uit de submap naar de bovenliggende map met dezelfde naam en verwijder tenslotte de submap.
Blijft alles goed werken? Probleem opgelost. Werkt het e.e.a. niet meer zoals je gewend bent? Dan gaan we het hier wel lezen.

Hi gast0225, dank voor je reactie! Ik heb het geprobeerd, ook eerst de naam van de bovenliggende map veranders, maar ik krijg de melding dat de inhoud van de map die ik wil kopiëren dezelfde is als de inhoud van de huidige map (vrij vertaald, ik heb een Franse versie). De enige optie is dan: annuleren.

Hoe nu?

Dank voor je aandacht!

Glyssine

gast0225 bedoelt dat je de inhoud vd map moet copyen.....NIET de map zelf...... dat gaat dus niet en dat wil je ook niet..
Maak eerst een backup van alle bestanden of heb je die al?

Ha André, ja, natuurlijk, ik had gast0225s reactie niet goed gelezen! Een backup heb ik natuurlijk. En het werkt!

Dank!

Glyssine

Ha André, ja, natuurlijk, ik had gast0225s reactie niet goed gelezen! Een backup heb ik natuurlijk. En het werkt!

Dank!

Glyssine
Kijk... als iedereen dat nu eens deed.... was het forum een stuk leger.. ;)
Fijn dat het gelukt is... Ze zeggen: lezen is een vak... ;)

Haha, en lezen is nog wel mijn vak, als vertaler... maar ja, van computerproblemen word ik blijkbaar een beetje dyslectisch!

Sorry en nogmaals dank!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan