reparatie HP laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicthepirate

Gebruiker
Lid geworden
14 dec 2006
hey,

enkele dagen terug viel mijn laptop plots uit. ik rook meteen een verbrande geur. vermoedelijk is de voeding doorgebrand of zoiets.
toen ik belde naar HP zei men dat de reparatie minstens 358 euro exclusief btw zou zijn, aangezien mijn laptop buiten garantie valt.
mijn laptop is ongeveer 3 jaar oud, dus ik ga er geen 400 euro meer aan betalen... toen ik naar een computerwinkel ging zei men mij dat HP onderdelen moeilijk te vinden zijn.
mijn vraag: weet iemand waar ik mijn laptop het goedkoopst kan laten maken en wat dit dan ongeveer zou kosten?

mvg,
nicolas

STJAA:confused: goedkoop een laptop laten maken zonder dat je echt weet wat eraan scheelt,en daarbij komt nog dat je niet weet wat echt de oorzaak is geweest....

Je zou langs verschillende winkels kunnen gaan en een offerte kunnen vragen,maar ik ben bang dat je toch duur uit bent.

Nee,het is ***lig maar ik zou hem dumpen en op zoek gaan naar een ander.

weet je het 100% zeker?
misschien ligt het wel aan de accu.
bij mij ruik je het oowk wel maar hij werkt gewoon wel.
bij laptops is het erg moeilijk om een hardware te repareren (niet de HD, geheugen e.d.)
omdat alles aan elkaar gekoppeld is.

groetjes

ik zal eens proberen met een ander accu, een nicht van me heeft dezelfde laptop.
als dat niet werkt, dan wacht ik tot ik met euromillions win om hem eens te laten repareren. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan