Reparatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giace

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2008
Is het duur om je beeldscherm te laten repareren? En zijn er speciale winkels die hierop gebaseert zijn en die een beetje goedkoop zijn, of ligt het aan de schade?

Danku.

Hoi,

Ligt aan de schade beeld schermen kost steeds minder maar wat zijn de problemen?
Of is het een scherm van een notebook en hoe groot het scherm is
Modag

Laatst bewerkt:
Het is een 15,4" inch beeldscherm. De schade is:

- 1 dooie pixel. Deze zat er al vanaf het begin in toen ik hem kocht, maar dat was zo klein dat ik het maar liet zitten, en het stoort niet, dusja.
- 2: ik heb mijn beeldscherm een net te harde tik gegeven toen ik hem dichtdeed, en het begin eerst dat een deel van de rechterkant blauw werd, een hele dikke streep, maar nu is het onderhand ook aan het flikkeren en is er rood bij gekomen.

Dat rooiige (zie attachment) is nu niet zo heel erg, maar af en toe wordt het hele stuk wat blauw is wordt dan rood. Zoals nu, terwijl ik aant typen ben. :-P

Ohja, bij attachment 2 is het rooiige onderaan.

edit: door de schade (3x gebeurt) is het beeldscherm ooit aan en uit blijven vallen in echt een heel snel tempo. Een keertje ging ie zelfs niet meer aan, maar toen ik em opnieuw opstartte door middel de aan/uitknop ingedrukt te houden deed ie het weer.

Bijlagen

• DSCF1342.jpg
    DSCF1342.jpg
    113,7 KB · Weergaven: 25
  • DSCF1349.jpg
    DSCF1349.jpg
    106 KB · Weergaven: 43
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan