Reparatiedatabase

Status
Niet open voor verdere reacties.

todero

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 feb 2016
Ik ben een kleine ondernemer en ben op zoek naar een overzichtelijke manier om reparaties aan machines van klanten te registreren.
Hiervan zou ik dan graag een rapport willen uitdraaien met daarop de klantgegevens, de machinegegevens, datum binnenkomst, datum gerepareerd, datum aankoop en de uitgevoerde werkzaamheden. Tevens een kleine afdruk van de aankoopbon, indien garantie.
Helaas heb ik geen flauw idee waar en hoe ik moet beginnen.
Is er iemand die dit tegen betaling kan doen?

Nu werk ik met een simpel excel bestandje, maar daar krijg ik geen fatsoenlijk rapport uit. En ook het terugzoeken van reparaties is een kleine zoektocht.

Groet,
Tom

Een heel belangrijk punt bij zo'n vraag is: op welke termijn moet het klaar zijn? De meeste helpers doen dat vrijwillig, en hebben vaak een baan (zoals ondergetekende bijvoorbeeld). Dat betekent dat met de beschikbare tijd gewoekerd moet worden.

Natuurlijk het liefst zo snel mogelijk, maar ik begrijp je reactie.
Ik heb er zelf al een tijdje op zitten puzzelen, maar mij ontbreekt de tijd en kunde om er mee verder te gaan.
Dus heb ik alle begrip als het wat langer gaat duren.

Groet,
Tom

Op zich zou ik het wel kunnen; de kennis van Access heb ik voldoende en de materie ligt ook in de lijn van mijn werk; ik onderhoud een Service Center database, dus ik weet wel hoe je zo'n db moet opzetten. Stuur me een mailtje zou ik zeggen, dan kunnen we misschien wat afspreken. Al wil ik het gras niet voor de voeten van andere geïnteresseerden wegmaaien, want ik ben druk genoeg :).

Opgelost.

Dankzij een erg behulpzaam forumlid is mijn probleem helemaal opgelost.

Nog heel erg bedankt Martin!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan