Repeater instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTomGo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2006
Hallo Allemaal,

Ik heb thuis een bestaand (wireless) netwerk dat ik graag wireless wil uitbreiden. Ik heb daarvoor een TP-link TL-WA801ND aangeschaft. Deze access point kan in gesteld worden als repeater.

In het bestaande netwerk zit al een Linksys Router waarom het internet binnenkomt en dan wireless verstuurd word. Dit netwerk is beveiligd met een WPA-2 beveiliging.

Ik kom er niet uit hoe ik de TP-link moet instellen zodat het signaal van de Linksys versterkt word.

kan iemand mij misschien helpen

Alvast bedankt,

TomTomG0

Bedankt voor je reactie maar helaas staat er niks in over het instellen als repeater

iemand anders nog suggesties?

Hallo,

Ik ben er inmiddels achter wat het probleem denk ik is.

volgens mij is het de 'region' instelling. Als ik namelijk bij mijn Sitecom router de region instel op united kingdom, krijg ik op de statuspagina bij de SSID de SSID van de router te zien en word het signaal versterkt.
Vul ik bijvoorbeeld als 'region' Nederland in dan blijft de SSID op de status pagina leeg en word het signaal niet versterkt.

Nu wil ik niet de sitecom router versterken maar een Linksys router. Weet iemand misschien wat ik als region moet invullen voor de linksys router.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Tom

Ik denk eerde dat je een poort moet openzetten, maar welke dat is mij niet bekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan