Repeater instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

sponzy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jul 2013
Hoi,

Ik heb een cisco epc3925 modem van ziggo en wil mijn signaal laten repeaten door een Draytek Vigor 2130n.
Heb al van alles geprobeerd maar geen idee hoe ik het werkend moet krijgen.

Iemand die me kan helpen?

Hoi,

Ik heb de link bekeken maar kom daar niet echt verder mee betreffende het instellen van de 2.
Ik zou graag willen weten hoe ik deze 2 specifiek moet instellen zodat ik het signaal van de cisco kan repeaten met de draytek. Ik heb dit namelijk nog nooit eerder geprobeerd en heb al wat geprobeerd in te stellen in de wds instellingen van de cisco, daar het mac adres van de draytek in te voeren, vervolgens heb ik bij de draytek bij WDS geprobeerd repeater mode in te schakelen en daar het mac adres van de cisco in te zetten. Maar heb het idee dat ik iets fout doe want de draytek heeft geen internet verbinding. Heb ook het gevoel dat ik het dubbel doe door de draytek repeater mode te selecteren. Maar heb bridge mode geprobeerd maar dan zie ik geen wifi AP meer van de draytek.

Laatst bewerkt door een moderator:
je moet wpa en niet wpa2 gebruiken en je ontvanger/ reapeater moet dezeldd naam en beveiliging en AES hebben ingesteld... doe dit eerst

Hoi,

Ik heb dit ook geprobeerd, de cisco vereist wep om wds in te schakelen. heb dit geprobeerd en de pass phrase en key hetzelfde ingevoerd maar zonder resultaat. heb het ook geprobeerd door dit compleet uit te schakelen dus met open netwerk maar ook dan geen resultaat.

thanks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan