replace printhead ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

chuckles

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mei 2007
.. dat is de melding die ervoor zorgt dat ik momenteel mijn printer niet kan gebruiken.
Het gaat hier om 1 van de 4 printkoppen in mijn designjet 500, kleurenprinter
Printkop (hp c4811a) is nauwelijks gebruikt omdat ik mijn tekening altijd in het zwart afdruk. Ik heb hem grondig schoongemaakt er is niets aan te zien. De zwarte, veel meer gebruikt, doet het nog wel gewoon. Met de printer wordt niet veel geprint, hij is van 2002 en de kleuren cartridges zijn origineel (cyan, magenta en yellow). Verders is er mss 500 a 600 meter mee geprint.

Omdat de printer eerst altijd een setup uitvoert en dan aangeeft dat de printerkop vervangen moet worden is het niet mogelijk hem een plot-opdracht te sturen.
Het moet toch mogelijk zijn alleen met de zwarte printkop te werken .. ik kan hier niets van vinden in de handleiding.

Iemand een suggestie?

maak een nieuwe virtuele printer aan, bij eigenschappen zet je altijd in zwart afprinten ... en noem je printer dan bvb "zwartprinter"

nee lukt niet, printer geeft gelijk error aan. Een testpagina drukt hij ook niet af.
Ik heb een nieuwe printkop besteld a 30 euro, nu maar hopen dat die andere 3 het even houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan