reply adres wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf Veenhuizen

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Zoals een redelijk aantal mensen moet ik mijn wanadoo adres vaarwel zeggen en verder met een online account. In Outlook 2007 heb ik nu beide account ingesteld staan en werken ook beide.
Vreemde is alleen dat als ik mail op mijn online account binnen krijg en op beantwoorden klik, ik de mail via mijn wanadoo account verstuur en niet zoals je zou verwachten vanaf de online account.
Kan iemand mijn helpen of vertellen waar ik hier een instelling kan wijzigingen?
Alvast bedankt!

welke versie van outlook gebruik jij ?

Wat puppie bedoelt is dat het standaard email-account op Online moet komen staan, dus niet (meer) op het Wanadoo account.

Oftewel: In het E-mail accounts gedeelte klikken op het Online account, en daarna klikken op "Als standaard instellen" (het eerste plaatje dat staat in de sectie "Uw e-mailserveradres wijzigen" van de link van puppie).

Tijs.

Ik begrijp wat jullie bedoelen, maar online stond al als standaard ingesteld. Nieuwe berichten verstuur ik dus automatische vanaf online, maar antwoorden gaat niet automatisch via online. Helaas kon ik ook niets vinden via de doorgestuurde link.

je hebt dus nog in je account ergens bij de smtp server het oude server adres van wanadoo staan.
verander dat in online en het gaat goed.

Kijk eens naar het de schermafdruk in de bijlage:
Ik vermoed dat bericht-opties 'aan' staan en verder verwacht ik dat dat bij de instellingen ervan de (uit privacy overwegingingen zwartgemaakte) sectie staat aangevinkt én dat daar het wanadoo afzender-adres staat.

Uitvinken lijkt me dan genoeg om je probleem op te lossen.

Tijs.

Bijlagen

• Outlook2007_berichtopties.JPG
    Outlook2007_berichtopties.JPG
    90,7 KB · Weergaven: 80
Puppie; ik denk dat ik overal gekeken heb (maar dat zal dus niet het geval zijn), maar ik kan het nergens vinden.

Tijs; Ik heb jou optie bekeken, maar die staat wel goed.

Als ik nu vanaf mijn online mail, naar mijn eigen online account een mail verstuur en die vervolgens beantwoord, ga ik automatisch over naar wanadoo account, ondanks dat de instelling zoals Tijs aangeeft goed staat ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan