Republic Commando geeft fout aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiiro

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2010
Ik heb zo wat de heledag al zitten uit te vogelen hoe ik die aan de praat krijg.

Ik heb al geprobeert:
- Crack gedownload
- Patch geinstalleerd

En nog steeds werkt die niet. Hier is een foto van het fout.

[smallimg]http://oi55.tinypic.com/2ivcqcz.jpg[/smallimg]

Laatst bewerkt door een moderator:
Een NoCD/NoDVD crack betreft meestal een gekraakte .exe. Je moet de crack plaatsen in de map waar de originele .exe staat en deze vervangen. Wanneer je tijdens het plaatsen van de crack geen melding krijgt om het bestand te vervangen is het niet gelukt en staat de crack op de verkeerde plaats.

- Crack gedownload
- Patch geinstalleerd

Ik neem aan dat je hier een update voor het spel bedoelt. Tijdens het updaten wordt vaak de .exe ook vervangen. In het geval dat je eerst de crack gebruikt hebt en daarna de update installeert, zit je mogelijk weer met een originele .exe en er zal dus weer om de originele schijf gevraagd worden.

Houd er ook rekening mee dat de versie van de crack gelijk moet zijn aan de versie van de update.

Het is een torrent download.
En bedankt voor het nutteloze reactie. "Moderator".
Dit soort reacties zitten we niet op te wachten. De Moderator geeft precies aan wat jou probleem is. Dat het een torent download is en niet werkt is niet het probleem van de Moderator. Daarbij is niet iedereen op de hoogte van gedownloade games en de mogelijke problemen, bij het niet goed installeren/patchen.;)

Een crack moet gemaakt zijn voor dezelfde versie als de versie van je spel.
Kijk eens of die wel klopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan