Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat verbaast me niets gezien de constructie. Je extra uitlegt helpt mij in ieder geval nog steeds niet; ik heb nog geen flauw idee wat je nu precies aan het doen bent. Als ik er een gok naar moet slaan, ben je een workflow voor de productie van een apparaat o.i.d. aan het maken op basis van een bestelling, waarbij je stap B pas kan doen als stap A klaar is. En als A opschuift in de tijd, dan moet B ook opschuiven. En dat maak je dan zo ingewikkeld, dat het mij nog steeds behoorlijk duizelt...Ohja, in het 'echte' voorbeeld open ik eerst een ander formulier om datumwijziging uit te voeren omdat ik anders de melding krijg "recordset is not updateable". Vanwege de query met verschillende tabellen.
Bedoel je hiermee dat je de processen niet gelijktijdig inplant? Dus dat de eerste vervolgstap pas wordt ingepland als de eerste stap klaar is? want anders begrijp ik het niet. Als je een nieuw proces inplant met verschillende vervolgstappen, dan bekijk je per proces hoelang een stap duurt. Dat kan 2 dagen zijn, 5 dagen, of anders. Maakt toch niet uit? Je begint met de eerste stap, bepaalt het aantal dagen, daar rolt een einddatum uit en dus automatisch een begindatum voor de 1e vervolgstap, en zo ga je door voor alle stappen.Je kan het idd vergelijken met een productieproces. Enkel de productietijd is niet te bepalen.Soms 2 dagen soms 5 dagen of x dagen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.