Nou zit ik met een 'probleem'. Ik weet ondertussen wel dat je met de request method == post kunt kijken of er een formulier gepost is. Echter weet ik niet, hoe je het dan moet oplossen als je meerdere formulieren op één pagina hebt... Is hiervoor iets wat werkt in alle browsers (dus niet opvangen met een submit knop bijv. want dat werkt niet in alle browsers?)? Heb mijn hersenen flink laten kraken en mijn beste vriend Google gebruikt, maar ik raak er maar niet uit.
Tevens, wat is een goede manier van een formulier beveiligen middels captcha? Er zijn zoveel tutorials waar mensen het uitleggen, maar is er zullen vast veel van deze nog niet geheel fijn/handig/veilig/whatever zijn. Of ben ik nu té paranoia en moet ik de eerste de beste (bij wijze van) gebruiken?
Tevens, wat is een goede manier van een formulier beveiligen middels captcha? Er zijn zoveel tutorials waar mensen het uitleggen, maar is er zullen vast veel van deze nog niet geheel fijn/handig/veilig/whatever zijn. Of ben ik nu té paranoia en moet ik de eerste de beste (bij wijze van) gebruiken?