reservekopie

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
terwijl ik aan het werk was met een worddocument (word 2007) viel de stroom uit. ik heb het maken van een autoherstelbestand gezet op om de vier minuten. dus ik dacht dat schade beperkt zou zijn. maar ik vind helemaal niets meer terug.

de map C:\Users\tilborghs\AppData\Roaming\Microsoft\Word\ die vcoraf ingesteld is, Ik heb er niets aan veranderd, laat zich niet vinden.
kan het zijn dat er helemaal geen autoherstelbestanden zijn aangemaakt? hoe kom ik erachter? waarom geeft de pc geen signaal als hij deze opdracht niet kan uitvoeren?
en hoe kan ik deze ellende (werk van een dag kwijt, lijkt het) in toekomst voorkomen?
graag hoor ik
htil

Hoi,

Zodra je na de stroomuitval je computer aan zet en Word opstart, moet je een melding krijgen over een autoherstelbestand ..... en dat doet hij niet?

Je hebt ook al in de (standaard) map gekeken waar het bestand stond toen het gemaakt werd / de map waarin automatisch nieuwe bestanden worden opgeslagen als de user geen andere lokatie definieert? Met een beetje mazzel staat er nu een bestand met een 'vreemde' naam en dat zou 'm moeten zijn.

Hoi,

Dan hoop ik dat er 'hier' nog een ander is met een lumineus idee .... maar ik geef je weinig kans. :confused:

Je hebt ook al in de (standaard) map gekeken waar het bestand stond toen het gemaakt werd / de map waarin automatisch nieuwe bestanden worden opgeslagen als de user geen andere lokatie definieert? Met een beetje mazzel staat er nu een bestand met een 'vreemde' naam en dat zou 'm moeten zijn.

gevonden! daar stond ie. in de lijst van bestanden die ik nog eens zou moeten bekijken, zij het op een onlogische plek in die lijst.
vinden via de zoekfunctie was er echter niet bij (bijvoorbeeld door een woord uit het bestand in typen), dus zelf zou ik het bestand niet hebben gevonden.
dank voor je reactie
groet\
htil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan