reservekopie

• Onderwerp starter Onderwerp starter toop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

toop

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik heb een reservekopie gemaakt van mijn ipad in iTunes op de Mac, maar waar kan ik die vinden

Mac: ~/Bibliotheek/Application Support/MobileSync/Backup/
De '~' staat voor de thuismap. Houd Option ingedrukt en klik op het menu 'Ga' als u 'Bibliotheek' niet ziet in de thuismap.

Windows XP: \Documents and Settings\(gebruikersnaam)\Application Data\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Als u de map Application Data snel wilt openen, klikt u op 'Start' en kiest u 'Uitvoeren'. Typ %appdata% en klik op 'OK'.

Windows Vista, Windows 7 en Windows 8: \Users\(gebruikersnaam)\AppData\Roaming\Apple Computer\MobileSync\Backup\
Als u de map AppData snel wilt openen, klikt u op 'Start'. Typ %appdata% in de zoekbalk en druk op Return.

Bron: http://support.apple.com/kb/ht4946?viewlocale=nl_NL

Laatst bewerkt:
Dit zijn de locaties en als je map appdata snel wil openen kan je intypen wat er staat maar dat hoeft niet.
Je kan ook gewoon naar de map gaan via de verkenner.

Misschien wel knullig maar waar vind ik de map appdata en waar vind ik de verkenner

Oei, dat wil ik je best allemaal uitleggen maar welk besturingssyteem heb je en wat wil je als je eenmaal de backup data hebt gevonden ?

p.s. Kan zijn dat ik zo offline ben en ben ik er morgen weer.

Het nieuwste van apple. Ios, de laatste versie. Stel dat ik weer een reservekopie wil maken van de ipad wil ik het wel terug kunnen vinden

Die Bibliotheek map is niet 'zomaar' zichtbaar.
Onze vrienden van Apple hebben het duidelijk gemaakt in deze instructie, vanaf "Locatie waar iTunes de reservekopieën bewaart op een computer".
Oftewel naar je homemap gaan in Finder, de Option toets vasthouden en in het menu kiezen voor Ga, zodat je de (sub)map Bibliotheek kunt zien/kiezen.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan