Resetten diverse apparatuur w.o Windows 7 laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mythodea

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2013
Berichten
63
Hallo,

Ik ben net lid geworden van dit forum, omdat ik er sinds kort alleen voor sta. Veertien dagen geleden zijn mijn man en ik in het ziekenhuis opgenomen met iets akeligs om maar zo te zeggen. Mijn man heeft het helaas niet overleefd en ik heb nog 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. :(

Nu ben ik dus voortaan op mezelf aangewezen. Mijn man onderhield altijd de computers en ik ben een complete leeghoofd wat dat betreft.

Nu moet ik dus diverse apparatuur die van hem was resetten, w.o een ipad 4, een samsung galaxy tab 2.0 en een Toshiba laptop C 670.

Alle apparatuur moet verkocht worden, maar ik wil dat liever niet zo de deur uit laten gaan.

Nu hoop ik dat iemand mij een tip kan geven hoe ik de Toshiba aan kan gaan pakken.
Hoe moet ik deze naar de fabrieksstand terug zetten?
 
Ik heb het gelezen, maar daar is toch ook sprake van of f6 of f 10. Vervolgens komt er nog het nodige bij kijken over account en wachtwoord invoeren. En die weet ik dus niet van mijn man.
Dan ben ik bang dat ik dalijk die computer helemaal sloop.
Zou het al voldoende zijn als ik de computer niet reset, maar gewoon handmatig het nodige verwijder?
 
heb je niemand in vrienden of kennissen kring die het voor je kan doen?
 
Ik vind enkel dat je bij opstarten op F6 moet toggelen om bij de fabrieks of recovery instelling te komen
sorry hoor maar ik weet het verder niet
 
Nou, ik ga daar vanavond maar eens mee aan de slag.
Mijn hartelijke dank voor het advies. Ik ga het onderwerp noog niet afsluiten, want als het mislukt dan moet ik even verder zoeken:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan