resetten HP Photosmart

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijb

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2007
Beste,

Mijn printer geeft een foutmelding dat er iets zou mis zijn met het inktsysteem. Na wat opzoekingswerk blijkt dat dit te resetten valt alleen weet ik niet hoe en mijn engels is van erbarmelijk niveau wat het moeilijk maakt omdat de meeste artikels in het engels zijn.
Mijn printer is een HP Photosmart C6280.
Kan er me iemand helpen om dit uit te zoeken of heeft er iemand hiermee ervaring?
De foutcode die ik krijg is:
Oxc19a0007

Hoi,

Ik heb geen oplossing maar hier manual in het Nederlands.

Hier wel de goede reset.

Laatst bewerkt:
Indd, maar inschakelen en uitschakelen heb ik al gedaan zonder resultaat. Met die handleidingen van de fabrikant ben je over het algemeen niks. Eén wederkerend antwoord op alle vragen: binnen brengen.

Op onderstaande link vind je het één en ander over resetten bij printers maar helaas gaat het niet over mijn type en is het in het engels:
http://www.fixyourownprinter.com/forums/printer/39471

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zoals je al zegt niet jou type en of dit verstandig is? ik zou eens met hp bellen die helpen je vaak prima.

Ik ben net naar de site van HP geweest en mijn type van printer en nummer geselecteerd bij de 'contactname' en enkel voor produkten die nog in garantie zijn kan je een vraag of formulier versturen. De mijn is een 4 tal maanden uit garantie.:confused:

Hoi,

Ik zou zie bijlage bellen je weet het brutale mensen hebben de halve wereld en gezien dat je 4 maanden buiten ben ,ze kunnen hoogstens nee zeggen;)

Bijlagen

• hp 2.PNG
    hp 2.PNG
    17,7 KB · Weergaven: 153
Herstellingskosten zouden rond de 89 euro zijn. Ik bekijk het even verder.
Dank voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan