Resetten Moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hans Neijhoft

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hallo
ik heb een toshiba satellite 1400-503 laptop. Per abuis is er een verkeerde bios update op gezet en om e.e.a. te kunnen herstellen moet ik m'n moederbord resetten.
Wie helpt mij; hoe doe ik dit.
Groet

Hoi !

Als de oorspronkelijke BIOS gesaved hebt, kun je proberen deze terug te flashen.

Of download het juiste BIOS op de Toshiba-site en probeer hiermee opnieuw te flashen.

Als je het BIOS wilt resetten moet je even in de handleiding van het noteboek kijken: in principe moet het batterijtje van het MOBO voor 10 min. worden verwijderd, en daarna teruggeplaatst.

Maar deze reset gaat je niet helpen na een foute BIOS-flash.

Als je er niet veel verstand van hebt zou ik er een expert naar laten kijken.

Succes,

Harry.

Vraag

Hallo Harry
bedankt voor je reactie. Ik heb bij een pc dokter navraag gedaan en omdat de laptop niet meer opstart kreeg ik dit advies. De beste man vertelde echter niet hoe ik dit kon. Ik heb de handleiding van de laptop niet meer, weet jij wellicht waar ik dit batterijtje kan vinden?
Groet
Hans

Hoi !

Als de oorspronkelijke BIOS gesaved hebt, kun je proberen deze terug te flashen.

Of download het juiste BIOS op de Toshiba-site en probeer hiermee opnieuw te flashen.

Als je het BIOS wilt resetten moet je even in de handleiding van het noteboek kijken: in principe moet het batterijtje van het MOBO voor 10 min. worden verwijderd, en daarna teruggeplaatst.

Maar deze reset gaat je niet helpen na een foute BIOS-flash.

Als je er niet veel verstand van hebt zou ik er een expert naar laten kijken.

Succes,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan