Resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold15

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2004
Heey,
Heb je al geprobeert je moederboard te resetten?
De ledjes die in je kast zitten, dus bijv die van je hardeschijf, die loopt met een draadje naar je moederboard. Op die plek zie je nog meer van die stekkertjes(platte bruine). Zie je ook "Rest SW" staan? Als je die ziet kan je beter ff opschrijven hoe de stekkertjes zitten. Dan haal je alle stekkertjes daar los behavle de "ATX power en de PWR" stekkertje. Sluit het stroom weer aan. Start je pc op(je beeld blijft zwart). Haal het stroom weer van je pc af. En sluit alle stekkertjes weer aan zoals ze daarvoor ook aangesloten stonden, dus de IDE_LED, POWER LED, SMI Lead, Reset SW, ATX Power, en de Speaker Connector weer aan. Je heb nu je moederboard gereset. Nu moet hij het weer doen als je moederboard niet kapot is. ONTHOUD GOED HOE DE STEKKERTJES ZITTEN!! ALS JE DE POWERSTEKKERTJE PERONGELUK OP DE VERKEERDE PLEK ZET KRIJGT JE PC GEEN STROOM EN DOET JE AAN/UIT KNOP T OOK NIET MEER!! DUS ONTHOUD DE GOEDE VOLGORDE!!

Sterkte.

Heey Arnold15,

Waar hoort dit bericht bij?
Wil je even een link plaatsen en de volgende keer op het goede knopje drukken? :p
Ik hoop dat het kwartje snel valt.

Volgens mij ben je de draad(thread) kwijt.

Fonz

Geplaatst door Elisa
Heey Arnold15,

Waar hoort dit bericht bij?
Wil je even een link plaatsen en de volgende keer op het goede knopje drukken? :p
Ik hoop dat het kwartje snel valt.

Ik denk dat het kwartje niet zo snel zal gaan vallen, want die zijn allemaal al uit de roulatie :p

Of je moet nog 1 in je oude sok kunnen vinden :D

hahah srry ik zie dat ik heb bericht als nieuw onderwerp heb aangemeld. Ik weet niet meer bij welke thread het was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan