resident evil 5 laad niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmie531

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2009
ik heb resident evil 5 gekocht ik heb alles goed geinstalleerd maar als ik het spel start
dan laad een stuk ongeveer tot de helft en dan hangt hij ineens vast
hij is voor de pc weet iemand wat er aan de hand is?

Kan je pc dit spel aan?

Je geeft namelijk wel heel erg weinig informatie.

Dus, merk en type pc of een hardware overzicht plaatsen middels pc wizard.

Of surf hier heen: www.canirunit.com zoek het spel uit de lijst en doe de test. Plaats de uitslag (screenshot) dan hier.

oke ik heb hier een plaatje van de test ziet er volgens mij niet goed uit maar
fallout 3 heb ik ook die doet het wel is resident evil zo veel anders?
hoi.jpg

Als ik me niet vergis heb je een onboard videokaart. De nieuwste games ondersteunen vrijwel allemaal geen onboard videokaarten meer. Daarnaast is je processor ook niet goed voor deze game.

oo maar uhhm wat kan ik er aan doen en waarom kan ik wel andere spellen spelen?

Het ene spel heeft andere minimum eisen dan een ander spel. Jou videokaart is vrij oud en niet meer geschikt voor de huidige games.

Ziet er wel naar uit, maar ook je processor is voor deze game niet goed genoeg.

dus ik moet een video kaart en een processor kopen zodat me computer die spellen af kan spelen

Ja, maar dan zit je weer met het probleem, welke processor kan jou mobo maximaal aan, moet je misschien ook je voeding vervangen, welke videokaart aansluiting heb je, en ga zo maar door.

Op dit moment zou ik zeggen, breng het spel terug naar de winkel en spaar voor een neiuwe pc/onderdelen.

Dat ligt geheel aan wat jij wilt. Maar ik weet ook niet welke pc je momenteel hebt. De test maakt een aantal onderdelen bekend, maar ik kan daaruit niet opmaken welk mobo en voeding je bijvoorbeeld hebt.

Geef anders eens merk en type van de pc.

Staat op de kast, misschien achterop, zijkant. Meestal zit er wel een sticker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan