Resolutie beeldscherm wil niet hoger dan 640 x 480

Status
Niet open voor verdere reacties.

KaY.NL

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2004
Hallo,

Nadat ik een wireless netwerkkaart op een compaq pressario had geinstalleerd wilde de resolutie van het beeldscherm niet hoger dan 640 x 480 komen. 16 bits kleuren doen het wel. Als ik 800 x 600 aanvink, moet ik opnieuw opstarten en dan blijft hij haken op het "bezig met afsluiten-scherm", hij sluit dan niet meer af. Drivers installeren helpt niet.

Wat met ik doen?

B.v.d
KaY.NL

Je netwerkkaart op een ander slot plaatsen.

Ik heb de netwerkkaart al in alle slots geprobeerd.. telkens het zelfde probleem.
Ik kan hem nu echter wel opnieuw opstarten met 800 x 600. Maar als hij bijna opgestart is krijg ik de volgende foutmelding:
"Er is een probleem opgetreden met de beeldscherminstellingen. Het adaptertype is onjuist of de huidige instellingen werken niet met deze hardware."

Deïnstalleer de drivers van de videokaart en installeer (de nieuwste versie) opnieuw.

Ik heb de drivers gedeinstalleerd en vervolgens weer geinstalleerd. Maar de pc blijft met de foutmelding komen die ik hierboven heb beschreven. Kan het zijn dan de videokaart en de netwerkkaart gewoon niet samen kunnen werken?

Heb je de drivers van je videokaart via apparaatbeheer gedeinstalleerd (best in veilige modus) ?

Geplaatst door KaY.NL
Ik heb de drivers gedeinstalleerd en vervolgens weer geinstalleerd.

Wel bij de fabrikant de nieuwste\juiste drivers gedownload ?

Klopt, ik heb bij de fabrikant (compaq) de drivers van de Trident Blade 3D gedownload. Dit is volgens AIDA de videokaart. Maar dit haalde niks uit,.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan