hallo allemaal,
ik ben een nog wat jongere gebruiker van het forum, en ik zoek ook internet af, maar dit kon ik niet vinden, er zal geheid een oplossing voor zijn.
voor ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd had ik hier geen last van.
als ik ga gamen dan dubbelklik ik op het pictogram op mijn buroblad. dan opent de computer mijn game, en dan staat het niet over het hele scherm, maar in het midden. waarschijnlijk op een resolutie van 800×600. mijn eigen resolutie is 1366×768. maar als ik het dan ingame aanpas, dan werkt het niet. en als ik naar mijn bureaublad terug ga, dan komt weer de oude resolutie te staan. ik wil dus fullscreen gamen, maar dat lukt mij niet meer.
voordat ik windows opnieuw heb geïnstalleerd, kon ik wel fullscreen gamen.
het gaat om de volgende games. (alle games die ik geïnstalleerd heb)
- Battlefield 1942
- Need for speed Most wanted
- Army men RTS
- Rollercoaster tycoon
- medal of honor allied assult
ik ben een nog wat jongere gebruiker van het forum, en ik zoek ook internet af, maar dit kon ik niet vinden, er zal geheid een oplossing voor zijn.
voor ik mijn computer opnieuw heb geinstalleerd had ik hier geen last van.
als ik ga gamen dan dubbelklik ik op het pictogram op mijn buroblad. dan opent de computer mijn game, en dan staat het niet over het hele scherm, maar in het midden. waarschijnlijk op een resolutie van 800×600. mijn eigen resolutie is 1366×768. maar als ik het dan ingame aanpas, dan werkt het niet. en als ik naar mijn bureaublad terug ga, dan komt weer de oude resolutie te staan. ik wil dus fullscreen gamen, maar dat lukt mij niet meer.
voordat ik windows opnieuw heb geïnstalleerd, kon ik wel fullscreen gamen.
het gaat om de volgende games. (alle games die ik geïnstalleerd heb)
- Battlefield 1942
- Need for speed Most wanted
- Army men RTS
- Rollercoaster tycoon
- medal of honor allied assult
Laatst bewerkt: